torsdag 12. mars 2009

Snart på trykk

For en stund siden skrev jeg om at jeg skulle komme på trykk i "Nordlys" (Innlegget er HER) . Der jeg, og to andre medbloggere, er intervjuet.
Noen lurer kanskje (eller jeg vet at dere lurer, hehe) på om og når det kommer i avisa?

Så nå kan jeg fortelle at jeg har fått beskjed om at NÅ kommer det;) Altså nærmere bestemt på lørdag!! Jeg må vel ha en liiiiten forbehold, i tilfelle-rottefelle, men mest sannsynligvis kommer altså jeg og mine to andre medbloggere altså på trykk på lørdag....
Bildet er tatt i forbindelse med intervjuet. Jeg fikk det tilsendt som en liten ventepremie, hehe!
Åååååååå, som jeg skulle ønske at stua var så ryddig i dette øyeblikk.......
Benedicte.

2 kommentarer:

  1. Da spring æ på kiosken på lørdagsmårran ;) Blir artig å se bilda fra hjemman dokkers!

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Ja dette blir spennende:) Lure jo selvfølgelig på hva slags bilder som er brukt...

    Ha en superfin helg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)