søndag 3. august 2008

Helg og nytt kamera!

Har lenge hatt lyst på nytt kamera, så da sjansen bød seg på lørdagen var jeg ikke sen=)) Kjøpte meg et lyserosa Canon Ixus kamera.
Brukte helga på venner og barn, selv om jeg egentlig burde ha brukt den til husvask..... Men husvasken går jo ingen steder, hehe!
Lørdagen var vi på Idrettsdagen på valhall sammen med bl.a Lisa og Mats. Kjempearti=) Du kan lese om den her: http://www.itromso.no/kultur/article172345.ece
Etterpå spiste vi middag sammen med venner hos Anja og Tom-Erik(ikke min Tom-Erik, altså=)) Spiste deilig grillmat med alskens tilbehør, bl.a de nyydelige foccacia-brødet jeg hentet oppskrift til fra Som mine dager er! Takk til deg=)
Her er bilder fra en koselig ettermiddag med venner=)


Søndagskveld hjemme, og Tom-Erik gir Erik sin kveldsflaske før han skal i loppekassen=)

Håper alle har hatt en flott helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)