søndag 24. august 2008

Slapp helg

Her i huset har det skjedd lite på interiørfronten i det siste...hvis man ikke teller hauger med skittentøy og stabler med oppvask for interiør, da......

På torsdag kom våre venner og naboer hjem fra Finland, de har vært leeenge borte, så Emma gleda seg veldig!! Jeg gleda meg selfølgelig også=)
Så helga har vært av det rolige slaget, bare puska hjemme med smått og stort.
Lite spennende å blogge om, altså=)

Legger med noen bilder av yngste medlem av familien som fikk slå seg løs i spaghettifatet i ettermiddag..........Han fikk lov å gjøre nesten akkurat det han ville, hehe! Måtte sef vaske rundt kjøkkenet etterpå, men det var (nesten) verdt det=))



Han måtte, som dere ser, rett i dusjen etterpå..... Lurer forresten på om andre har opplevd at ungene har fått spaghetti i nesen? Emma fikk nemlig det flere ganger som liten, og Erik fikk det forrige gang vi spiste spaghetti, hehe! Han var irritert i nesen litt etter middag, og da han nøs kom det en spaghetti ut!!!! Bare jeg som har sånne rare barn, eller?

Forresten før jeg avslutter,
Heia TIL!!! :-)

10 kommentarer:

  1. Hærlige bilda av likkjeglunten din!Kjenne til det med å vaske rundt kjøkkenet, det må vi og gjøre nesten daglig. Ja det er no morsomt med ett-åring i huset!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Åh, så hærlige bilder!!!

    SvarSlett
  3. Hehe.. Så herlig :)
    Husker den eldste sønnen min og hadde spaghetti i nesen som han nøs ut, så neida, det er ikke bare du som har rare unger hihi

    Ha en fin uke

    SvarSlett
  4. Hahaha... siste spagetti-bildet. Jeg ler meg ihjel!! Kjempeherlig... :D

    SvarSlett
  5. For en skjønn spagetti-gutt! Har en liten en her også som syns det er veldig artig å spise, og jeg blir like oppgitt hver gang når det er spagetti overalt! ;)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder av minsten med spagettimiddagen over hele seg bokstavelig talt :)
    Godt det ikke var tomatsaus!!!
    Dette minner meg velig om da jeg jobbet på småbarnsavdeling i barnehage for noen år siden, vi serverte varmt måltid til lunsj hver dag og alle de 10 små så slik ut hver dag!!!! Det er da man tenker ... skal jeg le eller gråte nå.... :) Ta det med et SMIL!!!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Dette var en stor liten sjarmør...hihi:)
    Spaghetti gjennom nes...har hørt om det ja, men ikke sett noe til det hos mine...hehe;)

    SvarSlett
  8. He he ... for en morsom billedserie av lillegutt. SÅ nusselig da, med spagetti over hele seg. Det er vel utviklende for et barn å lære seg å spise selv, sies det. Du er med andre ord en god mor ;-)

    Klem fra Marit

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)