fredag 15. august 2008

OL - effekten

Her i huset går husarbeid og interiørprosjekt litt tregt for tiden. Jeg er nemlig grepet av det min venninne Lisa kaller "OL-effekten"...
Siden jeg uansett er hjemme på dagtid med sønnen min på 10mnd, ser jeg jo på nesten alt av sport fra OL! Alt fra stup, turn, sandvolleyball, håndball osv. Mitt absolutte "lavpunkt" var vel da jeg måtte felle en tåre da Italia vant kvinnenes leidueskyting finale...........

Nei, nå må jeg skynde meg å sette på en maskin klær. For nå begynner idag spiller norge i fotball, håndball og sandvolleyball, ojojoj!!

Godt OL, folkens=)

4 kommentarer:

  1. Skal få med meg litt mer OL i helgen jeg også. Iallefall håndball og sandvolleyball.

    Ja mamma mia er kjempefin. Meryl Streep er og blir min favoritt blant alle Hollywoods skuespiller damer.

    Ha en fin helg. Og kos deg med OL uten å ha dårlig samvittighet. Artig med engasjement vettu.

    SvarSlett
  2. Du glemte sprangridning... Har glede meg til det i mange dager nå jeg!! Nå sitter jeg og ser håndball på TV, og følger med på fotballen på nett :D Finner ikke ut hvem som sender sprangridning :(

    SvarSlett
  3. hei på deg.
    ser du liker kostymedrama.
    anbefaler deg virkelig å se the other boleyn Girl
    den kommer snart på kino , men kan lastes ned , dersom du driver med den slags... :-)
    Ta et avbrudd fra ol.
    Vidunderlig vakker.
    God helg

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)