fredag 29. august 2008

Flere favoritter...

For en stund siden hadde jeg et innlegg om mine favoritter i huset, men kom jo på at jeg har jo flere ting jeg er glad i, hehe:)

Her er de flotte lysestakene jeg har fått i gave(viste vel de forrige gang). Det kjempesøte etasjefatet i sølvplett fikk jeg av ei venninne som hadde kjøpt det på fretex. Hun ble ikke helt fortrolig med det, og siden jeg er ganske mye mer "dallete" enn henne fikk jeg det:))
Tusen takk, Maria! De to gamle boksene nedenfor er jeg veldig glad i! Aner ikke om de er veldig gamle eller bare litt gamle, men de er ganske værbitte så regner med de ikke er fra i forfjor....:)

Disse boksene fant jeg på Jysk av alle steder!! Er 3 stykker i settet, har den største på bad/vaskerommet. (Har et innlegg om det HER) Synes de var så søte, og tror ikke de kostet mange kronene heller. Så deilig når man ramler over sånne små herligheter:))
Disse lyktene er egentlig også en sånn tilfeldig herlighet! Disse søte telys-lyktene fant jeg på Obs! hypermarked til den nette sum av 30kr stykket. Utrolig hvor man kan finne sånne skatter. Det beste jeg vet, selfølgelig:)
Ellers går livet som vanlig i barn, middag og klesvask...men nå er det bare 8 dager til jeg drar på en aldri så liten husmorferie:-D Skal til Oslo å besøke pappa, bror og venner!! Gleder meg masse, selv om det sikkert blir litt tungt å være borte fra barna i 5 dager.... MEN, det er litt godt å savne ting også, så vet man hva man har!!

Ha en nydelig helg videre!!

9 kommentarer:

  1. Heisann:)
    De lyktene likte jeg kjempe godt, kjempe søte!
    Man får aldri nok av lykter! Også er det veldig fint når det står 2 og 2 sammen:)

    Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett
  2. mye fint, greitt når d er billig og,høres ut som en liten drøm m husmor ferie, merker j er kar for d og, selv om de små selvfølgelig ville blitt savna.

    SvarSlett
  3. Så mye fint!!! Helt topp å finne billige skatter. De gamle eskene var superflotte...
    Ha en riktig så god tur til Oslo og nyt det. Ikke lett å reise fra de små, men bare så UTROLIG godt å komme hjem igjen
    *Siv*

    SvarSlett
  4. Så mye fint. Artig når man finner så fine ting til en så rimelig penge!...De gamle eskene var kjempe fine.Kanskje ikke fra i fjor nei!;)

    Ha en stråelende helg!Vi snakkes vell før du drar til Oslo!;)

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at dette er favorittting:)
    Og ja, det er nok litt lurt å savne litt....sier jeg som aldri er borte fra barna....hahaha, men jeg hører de sier det;)

    SvarSlett
  6. Du hadde jammen meg mange fine ting å vere glad i, likte utruleg godt dei gamle boksane dine. Må ta meg ein rundtur på bloggen din. Kjekt at du stakk innom meg og sa hei :-)

    SvarSlett
  7. Liker alle bildene dine i dette innlegget. Fordi det handler om å være glad i det gamle og nostalgiske til de små ting man finner på Jysk.

    Du virker så reflektert og oppegåede. Det å skulle forlate familien og de små barna til fordel for egen kos og hygge kan av og til føles egosentrisk. Men både DU og ungene har godt av at du tar deg en tur ut med venninner. Så kos deg i Oslo og prøv å koble ut så godt du kan. Da kommer du hjem med fornyet energi og har så mye mer å gi til de rundt deg.

    Du har en herlig blogg, Benedicte.

    SvarSlett
  8. Herlige lykter i vinduet:)

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar!!

    boksene dine er veldig artige, morro med gamle ting :o)

    Lyktene gjorde det veldig stemningsfult - nødvendig nå som mørket setter inn -
    før sengetid ;-D


    Ha en flott uke!!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)