søndag 17. august 2008

Søndag med stryking og hoppeloppe

Jeg hater å stryke klær, og gjør det dermed nesten aldri, bare hvis jeg er absolutt nødt. Men idag da jeg skulle skifte sengetøy, tenkte jeg at nå skal jeg jammen stryke sengetøyet!! Vet jo at det blir så mye friskere, og nyere liksom. Halvveis i jobben fant jeg ut at dette skal IKKE bli en vane. Herregud, for en jobb! Utrolig pirkete. I tillegg har vi dobbeldyne, så trekket er jo enormt og lite håndterlig, hehe=)

All ære til dere som stryker mye! Vet jo at tingene blir penere og alt, men det der har jeg rett og slett ikke ork til å ta meg tid til!

Man lærer så lenge man lever, sant?

Etter mye styr med stryking kjørte vi på hoppeloppeland
med ungene. En perfekt plass å ta med søndagsurolige barn med for mange lopper i blodet=)


Etter ungene (eller mest storesøster, sef) hadde rast fra seg dro vi å spiste en bedre søndagsmiddag på Burger King...hehe! Flott søndag uten matlaging=))

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Gått a banen - har dere dobbel dyne? Nå er jeg imponert! Hvis jeg skulle hatt dobbel dyne skulle det bare vært til meg :D Det er deilig med nystrøket sengetøy, men hos meg blir det ofte med tanken. Fin blogg du har. Hanne

    SvarSlett
  2. Her blir også strykejernet sjeldent brukt...det er et arbeid som jeg ikke liker!Og så tar det aldri slutt for vaskemaskina kjører for fullt,..tenk hvis man måtte stryke alt i tillegg??!Huff nei,her strykes det som trengs og intet mere;)..og dobbeldynetrekkene våre tilhører sistnevnte kategori;D

    Høres ut som dere har hatt en flott dag!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)