søndag 31. august 2008

Øyesår!

I 6 år har denne TV'en tjent oss så best den kan... Men nå er jeg virkelig rede for å skilles! Er dritlei av den store, stygge klumpTV'n som skjemmer min ellers ok stue!!

Den er full av tusj på den ene siden fra da Emma var 1,5 år og faren sovna på sofaen mens hun tegnet med tusj.....
Den ene høyttaleren er tettet av noe uidentifiserbart, antagelig en brødskive eller noe som selfølgelig også stammer fra min herlige datter:)
I tillegg til alt dette blir toppen av TV'n et dumpingområde for alle småting uten hjem!! Sånn som småpenger, øredobber, hårstrikk, lighter, osvosv....

Så derfor ønsker jeg meg en slank, strømlinjeformet, mat og tusjfri flatskjerm!! For å si det rett ut så driter jeg i merke, hd eller hdmi blabla. Jeg ønsker bare en fin, tynn TV.

Men siden vi ikke er de rikeste i verden, ser det ut den klumpete, gamle firkanten får stå en stund til...:(

Ser fram til ny uke og nye muligheter! Emma skal begynne på turn på mandag for første gang, og siden hun er meget aktiv tror jeg det blir bra for henne! Og på tirsdag skal hun på kommunens kulturskole. Barna deles inn i grupper og gjennom et helt skoleår gå gjennom dans, drama, musikk og forming. Det er 45 minutter hver tirsdag.

Hun fikk plutselig plass på både turn og kulturskolen, så håper ikke det blir mye for henne. Skal se det an, hvis det blir mye kan hun bare slutte på det ene eller andre.

Ønsker alle en fortreffelig ny uke!

5 kommentarer:

  1. Joda, jeg har forståelse for at husfruen ønsker seg en ny TV. Bare så synd det koster alt fra en halv til en hel måndedslønn. Vi har en sånn flat førtito-tommers greie i stua. Jeg ser ikke mer på den selv om den kom i en større og bedre utgave. Problemet nå er at vi har 3 - tre - fjernkontroller som styrer lyd og bilde, og jeg blir GAL av å skulle lete og trykke på riktig fjernkontroll hver gang. Blir så frustrert av all denne teknologien at jeg har lyst til å slenge alt i veggen. Men sånn er det å bo sammen med en gadget-freak! Skal ikke klage. Han er så god atte ...

    Lykke til med ukentlige aktiviteter. Det blir vel gøy til Emma, tenker jeg.

    Og du - når jeg ser bildet av Erik her på side-elementet, så må jeg le. Han ser så inderlig farskete ut at jeg ler meg ihjel. Artig unge!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Kan trøste deg med at vi også har en stor og tjukk tv, skulle gjerne hatt en flat en ja! Det dumme er jo at det ser ut som at denne her aldri kommer til å daue:( Kanskje den "plutselig" får transportskader under flyttingen, haha:)

    SvarSlett
  3. Skjønner veldig godt at du vil fjerne den strore boxen :)
    Heligvis ble jeg overtalt til å kjøpe en stor flat tv...
    Du får tippe litt Lotto på lørdag, så satser vi på at en ny tv ordner seg...
    *Siv*

    SvarSlett
  4. Ja, kan du forstå at Tv'ene var så store og klumpete...hahahaha:)
    Veldig kjekt med de flate:)
    Lykke til med turn, det blir nok stas;)

    SvarSlett
  5. Jeg har akkurat stukket innom bloggen din, og jeg likte det jeg så. Synes at interiørbloggene ikke bare skal viser det som er estetisk og pent, men også vise at det bor og lever folk i husene. :-)

    PS! Har forresten reist forbi Risøya mange ganger, har brukt å dra til Sandøya en gang om sommeren. (I år rakk vi ikke det.)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)