onsdag 13. august 2008

Vaske-tørke-brette-bære

Her er et lite hverdagsglimt fra meg=) Det meste jeg viser fra hjemmet er jo "bloggifisert", så tenkte vise det jeg synes å drive mest med i heimen.....

Jeg har to barn på straks 4 og snart 1 år....altså sinnsykt mye klesvask! I tillegg har jeg en samboer som trener fotball 3 ganger i uka.
Regner med det er flere av oss som drukner i klesvask innimellom, hehe?

Ferdig bretta...
Skal brettes...
Erik hjelper til!
Såå fornøyd av å vaske klær=)

Ønsker alle en fin uke full av lykkelig klesvask, støvsuging og oppvask!!

1 kommentar:

  1. Å, så fint et vaskerom du har! Jeg er veldig fornøyd med mitt eget også pga av størrelsen, men ellers så ser det ikke ut! Helt orange vegger, brunt gulv og ei rød og grønn kjøkkeninnredning. Det er IKKE vi som har laget det sånn altså! Men det er et 70-tallshus vi bor i og vi har ikke rukket å ta alle rommene enda. Oppholdsrommene har selvfølgelig blitt prioritert. Men jeg gleder meg til vaskerommet skal tas, det må jeg innrømme! :-)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)