torsdag 3. juli 2008

Vaskerommet.

Jeg er egentlig ganske stolt av vaskerommet mitt (legg merke til at jeg skriver MITT, da jeg bor sammen med en mann som ikke vet hvordan vaskemaskinen funker....)! Har lagt flid i at vaskerommet skal se ordentlig ut, siden vaskerommet også er badet i 1. etasje. Så hvorfor må vaskerommet være nedprioritert når det gjelder litt dekor?
Skilt utenpå døra!
Her har jeg vaskepulver på 2 glasskrukker fra IKEA. Tøymykner og Milo har jeg i 2 glasskarafler. Disse fant jeg tilfeldigvis på fretex og et loppemarked, med en dags mellomrom=)

I disse boksene over toalettet har jeg "kvinneartikler" lett tilgjengelig. Både fint og funksjonelt=)

Mine nye skittentøyskurver! Etter resultatløs leting etter (en fin!)skittentøys med mulighet for sortering, ble dette min løsning. Siden vi produserer endel skittent tøy i familien, er det gull verdt å kunne sortere med èn gang.

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg må bare spørre, hvor har du kjøpt de skittentøysdunkene? De er akkurat sånn som jeg har leita lenge etter.
    - Linn

    SvarSlett
  2. Hei! Vet ikke om du ser svaret mitt nå, men har kjøpt skittentøyskurvene på Jysk! De kosta 200,- pr stykk.

    SvarSlett
  3. Det var jo en overkommelig pris. Må nesten ta meg en tur på Jysk!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)