mandag 21. juli 2008

Badet mitt

Badet vårt i 2.etasje er det største i huset. Visste kjempelenge før vi bestilte innredning hvilken jeg ville ha=) Så jeg bestilte innredningen hos en av grossistene til samboeren min...uten å spørre pris....vel, lang historie kort, så har vi en litt dyrere innredning enn det som var meningen, hehe! Innredningen er forresten fra Ifø.

Ellers på badet har vi en steamdusj, men den orket jeg ikke ta bilde av. Syns hele greia er et øyesår...ruvende og litt småharry faktisk.





Det siste bildet er av det søte lille fatet jeg fant for en stund siden på fretex=) Har smykker på det på vasken.

Planen er å sette inn et badekar på badet etterhvert...når kontoen tillater det, rettere sagt! Det badekaret jeg har sett på er dette:

1 kommentar:

  1. Ser man det, der "fant" jeg deg jo!! Tusen takk for melding på siden min, men siden jeg kom videre til bloggen din, så svarte jeg deg inne hos meg!!

    Flott blogg du har, fresh interiør du har... lekkert kjøkken og bad!!

    klem

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)