onsdag 2. juli 2008

Jeg, en blogger??

Jeg hadde lekt litt med tanken om å lage egen blogg, så da Lisa også foreslo det, var veien kort! Er ganske spent på om noen kommer til å gidde å lese den,da...=)
Min blogg kommer nok til å handle om ting som jeg er opptatt av, og som skjer i mitt liv!
I korte stikkord:
  • Barn... (praktisk utstyr, tidsklemma og trasshelvete)
  • Hverdagslivet (her kommer overnevnte inn i bildet)
  • Interiør (over middels interressert i alt som havner under den kategorien)

Ojojoj, nå var det mye jeg ville snakke om!!

2 kommentarer:

  1. Yey!
    ser frem mot å følge din blog!
    æ e helt sikker på at æ kommer tell å lære mye fra dennan blogen, kanskje aller mest om de to tingan æ kan null om:
    1. interiør
    2. være mamma til et MENNESKE

    Lykke til, håpe på hyppige oppdateringe!

    SvarSlett
  2. Ser frem til å kunne følge bloggen din. Dette er jo en fin anledning å holde seg oppdatert på hva som skjer rundt omkring hos div familiemedlemmer :)...Ja, sånn når ikkje sladderhankan har vært ute å slengt med leppa :).

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)