fredag 11. juli 2008

Drømmen om en KitchenAid

I flere år nå har jeg drømt om en KitchenAid kjøkkenmaskin. Synes de er såå fine(og visstnok veldig bra også, hehe)! Vet allerede nøyaktig hvor den skal stå på kjøkkenbenken!! Desverre tror jeg plassen kommer til å stå ledig en stund......siden sist jeg sjekket kostet den 5000,-


Har forresten fortalt min samboer at det perfekte frieri (venter!) ville være en svær diamantring oppi en kremfarget KitchenAid, haha!! Når det gjelder mannfolk gjelder det å snakke i klartekst, hinting fører IKKE frem!

For å bruke det amerikanske uttrykket: Don't hold your breath!

1 kommentar:

  1. Den er råfin! Skulle gjerne hatt den i lyseblått jeg da:) Men vi fikk en Kenwood Major i gave for et par år siden, så kan nesten ikke bytte den ut allerede:/

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)