mandag 14. juli 2008

Mine favoritter i huset mitt

Flyttet inn i huset vårt for snart ett år siden, og har vel egentlig holdt på å innrede konstant etter det=) Litt etter litt begynner huset vårt å føles mer som et hjem, og har jeg vært borte noen dager er det såå deilig å komme hjem! Tenkte vise dere noen av mine favoritt-ting rundt om i huset:





Bildet av vasken er for å vise min løsning på den stygge zalo-flaska som stort sett alle har stående på benken. Kjøpte en billig olivenoljeflaske på Åhlens og helte zalo på den, og vips så slapp jeg å ha den grusomme plastflaska på benken=) Er egentlig på leting etter en litt penere flaske, men denne duger enn så lenge.




Under er bilde av min elskede over-sized klokke fra IKEA. Så på denne klokka i nesten 2 år før jeg endelig fikk kjøp den=) Den er et møbel i seg selv, nesten alle kommenterer den, og jeg ville ikke vært den foruten!

Og så er det gummi-kurven som man kan bruke til alt
jeg valgte å bruke den til blader, aviser osv.



Denne lampa kjøpte jeg med et gavekort jeg fikk i 25-årsgave! Tusen takk Nina og Line=) Lysestakene på bildet er jeg kjempeglad i!! Disse fikk jeg også i gave=)Syns dette skiltet er råstilig! Et arti innslag på kjøkkenveggen.Dette bildet kjøpte jeg billig pga en skade(som man ikke ser) på Britt's boutique i Tromsø. Er kjempeglad i det! Har selfølgelig dette også på kjøkkenveggen, iden det er "kjøkkenmotiv".

3 kommentarer:

  1. Så flotte ting :) Takk for tips om zalo-flaske, aldri tenkt på det før, du er lur :D Vi har samme kjøkken-skilt (kiss-the-cook) Genialt skilt!!

    SvarSlett
  2. Den oljebeholderen du har til zalo har jeg akkurat likens, og har ikke brukt den på et år og det var jo en kjempegod ide!
    Og den lampa var dødsfin! Hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  3. Takk for kompliment, det varmer=)

    Skiltet er genialt, ja! Hadde lyst på det skiltet med "house rules. #1 moms the boss #2 see rule nr.1!#=)

    Lampa kjøpte jeg på kremmerhuset i jan/feb. De hadde den med sort skjerm også. Kosta 399,-

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)