fredag 4. juli 2008

Venter på Baloo

Vi har kjøpt oss ny lenestol til stua, eller dvs vi kjøpte den jo for lenge siden(tidlig april tror jeg) . Men siden alt i denne verden har x-antall ukers leveringstid var det bare å smøre seg med tålmodighet. Noe jeg forøvrig er veeldig dårlig til...
Beskjeden var at stolen skulle komme denne uka, så jeg har sef ringt Bohus hver eneste dag. Men idag er det fredag, og har jeg ny stol i stua?

Nope...Kjedelig!

Vi har bestilt stolen i en brun/grå farge, altså ikke den som er på bilde. Selv om den er veeldig stilig, da!


Til slutt legger jeg med to bilder av min kjære familie tatt ikveld:
Begge mine barn sover som en fisk på land!

Her er Erik sovnet som en stein
opp-ned og oppå dyna...






Emma og pappa slapper av! Emma er verdens største pappajente, og begge elsker å "knø" i sofaen eller senga.
(Beklager litt ulekker positur på Tom-Erik=))

1 kommentar:

  1. usj, tom-erik sin rompe, usj.
    hyggelig å se at det ikke bare er vår datter som ligger rart, apropos det..Tikva har nok snudd seg 360 allerede..

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)