onsdag 16. juli 2008

Et "husmor"-tips

Siden jeg likevel er lat på hjemmefronten idag, kan jeg legge ut bilde fra da jeg gjorde noe..hehe!


En kveld jeg ryddet opp fra stuegulvet fant jeg Emmas ballettskjørt med en stoor tusjflekk på. Tusjen hadde ligget krøllet inni skjørtet. Tenkte for meg selv at nå skulle jeg virkelig teste ut den flekkfjerningssprayen jeg har! Som den ganske nyinspirerte blogger jeg er, tok jeg selfølgelig "før" bilde av skjørtet, hehe:

Så sprayet jeg på bio-tex sprayen jeg bruker på flekker, og hev skjørtet i maskinen!

Og da jeg tok ut skjørtet fra vaskemaskinen var pinadø flekken borte=) Ros til et vaskemiddel som faktisk funker!! Håper ingen lo, eller himlet med øynene til dette usedvanlig uinterresante innlegget! =))

2 kommentarer:

  1. et nyttig innlegg kan æ meddele!!!

    SvarSlett
  2. Haha, smilte litt, men det var fordi jeg kjente meg så igjen i "før-bildet". Et "før-bildet" må man alltid ta! Ellers takk for nyttig innlegg ;)

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)