onsdag 16. juli 2008

Kjøkkenet mitt

Inspirert av andre blogger som viser sitt hjem, tenkte jeg at jeg skulle vise dere kjøkkenet mitt! Er kjempe fornøyd med kjøkkenet mitt. Jeg har faktisk tegnet det selv, siden min samboers firma har samarbeid med kjøkkenleverandøren. http://www.aran.it/





Litt mørkt bilde, desverre... Men de boksene til høyre på benken er jeg kjempeglad i, kjøpte på www.countrystyle.se . Jeg har kaffe, te og sukker. De hadde brødboks også, men har en fin en fra perfect home=) Den ser du på et annet bilde.De tripp-trapp stolene er jo ikke så lekre, da...men har faktisk lyst å male de! Men det er jo en god del arbeid!! Så det blir litt med tanken...Kjøleskapet er selfølgelig stappfullt av handleliste, kalender og månedsplaner. Ikke så fint, men nødvendig=)Den høye benken med kjøleskapet er ALLTID like ryddig som på bildet!! Hehe, vanskelig å skrive ironisk, men regner nesten med dere tok den....=)

4 kommentarer:

  1. Så fint kjøkken! :)

    SvarSlett
  2. Nydelig og lyst kjøkken da! Vi skal også ha nytt... om lang stund. Tenkte du kunne tegne det :P

    SvarSlett
  3. så fint kjøkken.. Hvor har du kjøpt liftgardinene hen?

    SvarSlett
  4. Liftgardinene har jeg kjøpt på Kid interiør. Kjøpte de sist høst, så skal vel godt gjøres å finne de nå..=)
    Likte de fordi de var blomstrete på en moderne måte!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)