mandag 7. juli 2008

En ganske ordinær mandag


Våknet til strålende solskinn i dag og nesten ikke tegn til den iiiisskalde vinden som har herjet i flere uker! Deilig=) Ellers gikk dagen i å stulle og stelle hjemme (les: klesvask, oppvask, rydding), men kjørte en liten tur på neumann bygg og kjøpte blomsterkasser!! Gleder meg masse til å henge de på trappegelenderet. Får jo ganske stor trapp(bilder i annet innlegg) så har plass til to kasser. Er vel best å ha blomsterpynten opp fra bakken/gulvet siden jeg har en liten smådestruktiv"speedy gonzales" krypende rundt her...


Kjøpte en liten piasavakost til Emma. Så kan hun koste nytrappa for mamma=) Arbeidshansker fikk hun også, hun var såå fornøyd, for da kunne hun hjelpe pappa å jobbe!!


I flere uker nå har jeg gått å sett på stuevinduene mine som har vært såå skitne......men har utsatt, og utsatt.... Men endelig! Ikveld kom ånden krypende over meg, så var det bare å sette igang!! Fant fram nylonvasken (som jeg har forstått av garvede husmødre skal være det eneste rette) og vasket og pusset så svetten spruta. Utrolig deilig å ha dette ute av verden=)


1 kommentar:

  1. Her er skjer det hyppige oppdateringe! Mye nytt å lese etter et par daga uten internett! yey!

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)