onsdag 16. juli 2008

Mistet en dag!!

Igår ettermiddag var jeg kjempetrøtt! Da jeg hadde lagt minstemann la jeg meg på sofaen og sovnet nesten med en gang....Tom-Erik(min samboer) sa til meg: "gå å legg deg litt i senga og sov. Så sover du litt, og er fin etterpå." JADDA....Våkna klokka 2 inatt rimelig fortumla....og siden klokka var 2 på natta måtte jeg jo bare sove videre. Så jeg sov altså fra 19.30 igår kveld til kl 06.00 i dag tidlig. Hjelpes, så lenge har ikke jeg sovet siden lenge før noen Emma kom til verden=)
Føler jeg har gått glipp av blogging, privat praksis osvosv... Jaja, får bare nyte det. Blir nok lenge til neste gang!

2 kommentarer:

  1. Hehehe, det hørtes deilig ut :) Godt du fikk sove klokka to igjen da ;)

    SvarSlett
  2. Ja, enda godt jeg fikk sove gjen da! Hadde jo sovet 6,5 time allerede , og er jo vant til å stå opp da vettu=))

    SvarSlett

Veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar:)